Korona krize ještě zdaleka není za námi. A zatímco jedni tratí, jiným se daří a slušně vydělávají. Například Netflix. Tato společnost přímo raketově roste, neboť cena jejích akcií se za poslední měsíce zvýšila o 16%. Netflix navíc pokořil hranici 200 milionů odběratelů. A proč je tomu tak?

Inu, co jiného dělat, když jsou kina zavřená, v televizi nic nového neběží a ani není kam vyrazit? Sedět doma na gauči a sledovat Netflix se v posledních měsících zdá být velkým trendem. Důvodů je několik. Narozdíl od YouTube nejsou na Netflixu reklamy, zároveň služba využívá současné popularity, a ve srovnání s konkurencí (např. HBO) produkuje nejvíce nového obsahu. Každý týden mají na Netflixu premiéru nové seriály, zábavné pořady a reality show. A za to jsou lidé ochotni si zaplatit.
Myslíte, že si díky koronavirové krizi fanoušci filmů odvyknout chodit do kina?